Monday, January 23, 2012

SIHIR

Sihir ialah persetujuan antara tukang sihir dan syaitan dimana tukang sihir akan melakukan sebahagian perbuatan yang diharamkan atau beberapa perbuatan syirik sebagai upahan bantuan dan ketaatan syaitan kepadanya. Semakin hebat kesyirikan dilakukan tukang sihir, semakin taatlah syaitan menurut permintaan tukang sihir.

Baru-baru ini kami menjalankan rawatan kepada seorang hamba Allah yang mengadu kesakitan di dada. Beliau mengadu seperti ada benda yang bergerak di dalam badannya terutama di bahagian dada dan tangan. Setelah itu, kami memulakan rawatan kepada beliau dan mendapati benda yang bergerak itu adalah ular yang dihantar melalui sihir. Alhamdulillah dengan izin Allah, ular berkenaan dapat dikeluarkan.

Kepada anda yang menghadapi masalah serupa atau seumpama dengannya, pertama sekali hendaklah memohon pada Allah petunjuk dengan solat dan zikir. Dan selepas itu barulah berjumpa dengan Ustaz-Ustaz atau pengamal perubatan Islam untuk pemeriksaan. InsyaAllah dengan Doa, Zikir dan usaha, masalah anda mudah diatasi.

"Dan kami turunkan dengan beransur-ansur dari Al-Quran ayat-ayat suci yang menjadi
ubat penawar dan rahmat bagi orang-orang yang beriman kepadanya; dan (sebaliknya)
Al-Quran tidak menambahkan orang-orang yang zalim (disebabkan keingkaran mereka)
 melainkan kerugian jua .... "
(al-Israa' : 82)

No comments:

Post a Comment